onsdag 28 maj 2008


Inte några vårfärger direkt..

2 kommentarer:

  1. Hej tillbaka! Jag kommer inte på rak arm ihåg vem duu är, fick inga ledtrådar i din blogg heller, ingen bild på dig! :( Du kanske kan ge mig en annan ledtråd om vem du är

    SvaraRadera
  2. NUUU sa det KLICK!!

    Jessica berättade ju för mig att du börjat Scrappa!!!! Visst är det kul!!! Rena healingen tycker jag!

    Synd att jag inte har kvar butiken- ( nog för att jag har lite produkter kvar men det är ju ingenting motför hur det var förr i tiden) då kunde du fått komma och frossa!!!

    Jag håller på för fullt med mitt scraprum just nu- får sig en riktig uppryckning!!!

    Hoppas ni mår bra och det var såå kul att du skrev en kommentar till mig i bloggen !!!!

    Jag kommer titta in hos dig då och då i fortsättningen också för att titta på dina kreationer!

    SvaraRadera