torsdag 22 januari 2009

Monokromatiskt igen

Det här är en av mina favoritstämplar nu, Melinda blowing kisses från Whiff of Joy, färglagd med distressrefiller. Bakom Melissa är en bakgrundsstämpel från Artemio. Mönsterpapprena är Kaisers och ingick i ett helt fantastisk reapaket som jag beställde från Skaparlusten. Ilona kunde verkligen plocka ihop ett kit som passade mig :)
Den lilla fjärilen är från Stempelglede´s Ornamental Butterfly och är färglagd med twinklings.









Appropå Whiff of Joy, så läste jag att dom ska släppa ett kit med sina fantastiska stämplar! I deras blogg så har man chans att vinna ett helt set, men sista dag att anmäla sig är den 25 januari, så rusa in!




6 kommentarer:

  1. Underbart kort!!! Skicka hit lite inspiration och skicklighet tack;).

    Kram på dig vännen!!!

    SvaraRadera
  2. Vilket snyggt kort du har gjort fast allt du gör är fint tycker jag, Jag älskar oxså Whiff of Joy stämplarna har några själv.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Wow! Så snyggt, Carola! Kram!

    SvaraRadera
  4. Två underbara kort. Fantastiskt fina och härliga detaljer på det beige/bruna kortet. Gillade också svirlarna och hjärtat på det vita.

    kramiz

    SvaraRadera
  5. Oj oj oj ! Va snygt det är!! Super-duper fint!!! =)

    SvaraRadera
  6. Det här kortet gillar jag! Mjuka fina färger.

    SvaraRadera