söndag 24 maj 2009

Layout utan titel

Svensk scrapbooking pågår en skissutmaning där skissen ser ut så här



Jag valde att vrida på skissen för att den skulle passa mitt fotografi.

Jag har scrappat ett fotografi på min lilla mormor som gick bort för två månader sen och för första gången har jag valt att inte ha en titel på layouten.
På tagsen som sticker fram bakom kortet står mormors födelse- och dödsdatum.

Jag har med ytterligare dold journaling..

Journalingen bakom kortet består av utklipp från minnesrunan som fanns med i lokaltidningen.

4 kommentarer:

  1. En alldeles underbart vacker LO, om en säkert lika underbar "liten mormor". Fint att bevara sina minnen såhär, för dej och för framtida generationer.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. O tack söta du för gulliga ord.
    Visst får du det:)

    Underbart lo och korgen nedanför var häftig. Tack för att du delar med dig!
    KRam SasSa

    SvaraRadera
  3. Hej!Vilken underbar layout! Gillar färgerna, skissen och alla dekorationer! Ibland behövs ingen titel då jag tycker att fotot och lo:n talar sitt tydliga språk ändå.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar Lo... så läckert med de skira spetsarna, jag använder mig själv av mkt spets & band... det är så levande.
    KramiZ

    SvaraRadera