torsdag 11 juni 2009

Tim Holtz-vecka på Countryscrap

Countryscrap har dom tema Tim Holtz denna vecka. Och självklart finns en utmaning där man ska skapa något i Tim Holtz stil med minst tre olika Tim Holtz produkter. Jag har faktiskt gjort två saker med utmaningen i åtanke. Den ena har jag skickat in till utmaningen och den andra lägger jag ut här. Det är bara att inse, jag kan inte skapa i Tim Holtz stil.. Jag tycker att han gör fantastiska saker, men jag har väldigt svårt att låta bli blommor och såna ser man inte ofta på hans alster..

Jag har målat ramen med akrylfärg blandat med några droppar dristess refill, antique linnen, för att få rätt äggskalsfärg. Sen har jag maskat och dekorerat med grungeboard (som är infärgad med refiller och en aning perfect pearl) och en philosophy tag.

1 kommentar:

  1. Hej! Jag är också med i deras TH tävling. Jag tycker din fotoram är fin. På någons blogg (minns tyvärr itne var) läste jag ett reportage om hur den personen varit på workshop med Tim och då hade de visst gjort saker med blommor på (blommor som de gjorde där tror jag). Lycka till!

    Mvh
    Ullisenrullisen

    SvaraRadera