tisdag 11 augusti 2009

Allt på en gång :)

Jag har faktiskt scrappat än del, även fast det var ett tag sen jag uppdaterade bloggen :)

I förra veckan var det min tur att blogga i CountryScrap´s blogg. Den gången blev det en tavla, en flasktag och ett blomkrukekort. Vill ni se detaljbilder så knappa er vidare in till bloggen och kika.




Hittade ett kort i någons blogg (kan tyvärr inte komma på var) som jag tyckte var snyggt och stilrent och gjorde därför en lift.

Även insidan fick lite stämplar.

Fick tips för ett bra tag sen att Biltema hade receptböcker för 39.90 som var perfekta att altra
Sagt och gjort! Jag klädde min i sött papper från Flair Design, inköpt hos Scrapparazzi. Texten är grungeboard och ramarna är grungeboard som är infärgade med distresser. Hängde på en kedja så boken kan pryda väggen i kolonistugan :)
I går fick jag hem min efterlängtade stämpel Maribel från Stempelglede så den har jag lekt med idag :)

3 kommentarer:

  1. Underbart snyggt blev Maribel kortet!!!!

    O det andra du har gjort är åxå jättefint. Gillar receptboken åxå:)

    Kraaaaam

    SvaraRadera
  2. Åhh så mycket fint du har pysslat ihop! Tack för tipset med receptboken från Biltema. Detta ska sparas i minnesbanken.
    Ha en bra dag
    önskar
    Hozzan

    SvaraRadera
  3. Hej Carola!

    Sist du skrev till mig hoppades du att mn frånvaro berodde på sommaren & ledighet istället för tråkigheter. Tyvärr beror det på tråkigheter, det haqr varit otroligt tungt & jag har fortfarande inte fått ordning på allt. Men jag har massor med inspiration som bara vill ut & ett glatt hjärta trots alla motgångar! ;) Så nu känns det fantastiskt att vara tillbaka. Är otroligt tacksam att du brytt dig om mig, önskar att det fanns fler människor som du! =)

    Ha en underbar dag, kramar Ulrica

    SvaraRadera