tisdag 25 augusti 2009

Idag blev det kopparfärgat

Magdas har numera ett forum. Där pågår en utmaning som går ut på att skapa något av Primas förpackningar. Jag använde mig av två förpackningar som jag satte ihop med grungeboard, vips så blev det ett kort.
Visserligen är förpackningarna fina i sig, men jag valde att klä in dom i mönstrat papper.

Grungeboarden målade jag i crackle paint, atiqued bronze. På det här kortet har jag exprementerat och stämplat Maribel på en bit canvas, blev väl sisådär..







Av spillpapper så altrade jag en liten anteckningsbok. Dom söta nyckel och nyckelhålsbradsen hittar ni hos CountryScrap.

4 kommentarer:

  1. Jag såg det inne på forumet och kortet är HELT underbart!! Så himla snyggt och så himla rolig idé!

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt vackert Carola! Och anteckningsboken var ju sååå snygg!!! * gillar massor *
    Kram på dig!

    SvaraRadera