torsdag 3 september 2009

Lite skapat

I går var det onsdag, jämn vecka och därmed min tur att blogga på CountryScrap. Fler bilder hittar ni i butikens blogg, passa också på att titta på vad dom duktiga gäst DT;arna har skapat :)

Det här kortet har jag inte visat här tidigare. Det är mitt första försök att använda symaskinen till pappersskapandet. Kortet var till min kollega som fick en liten dotter för ett par veckor sen.
Jag har också en liten hemlighet att berätta :) Men den får vänta lite till :)

2 kommentarer:

  1. Wow.... Gillar "lapptäckes" kortet, måste jag prova ngn gång:)

    SvaraRadera
  2. Du gör så himla fina grejer, Carola! Det där kortet är ju bara helt ljuvligt, så himla sött!! Gillar alla rutor och sen spetsen runtom.

    Nu blir jag ju så himla nyfiken vad du har för hemlis... fler uppdrag på gång kanske?! :)

    SvaraRadera