måndag 28 september 2009

Tävlingsbidrag

I bland kommer inläggen tätt *skrattar*. Maiden har lagt upp en tävling på Handarbetas blogg som går ut på att skapa hårdrock, så för min del blev det en "handväska". Stommen är gjord av svart cardstock.

Små silvriga brads fick agera "nitar"


Baksidan dekorerades med en gitarrstickers och en kulkedja där jag hängt en Word Stickers från Tim Holz och en metalltag jag fått i MHV (av Maiden ;) ).
När man är med och tävlar är det ju skoj om man vinner, så nu håller jag tummarna ;)
Rock on!!

6 kommentarer:

  1. Den är sååååå jäkla cooooool <3.

    Ha det bra

    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Superduper coolt :)

    Vinner du säkert med!

    Kram Kram

    SvaraRadera
  3. Supersnygg. Mallen har jag haft ett tag så jag har ingen mall att hänvisa till, tyvärr. Såg att Country Scrap ska vara med på Karlstadmässan....ska du vara med där? Kram

    SvaraRadera
  4. Å vilken häftig väska riktig cool jag gillar den massor:) Tack för besöket och kommentaren hos mig, kramis från lilla pyssel Inger:)

    SvaraRadera