söndag 7 mars 2010

Dagens 1:a tävlingsbidrag

Det finns ju så många roliga tävlingar som florerar i cyberspejs, och en hel del av dom går ut på att vika askar och eftersom jag tycker att det är så roligt så måste jag ju passa på..

Den här asken har jag gjort till Nettans Scrapbooking. Det rutiga pappret är från Graphic 45 och heter Society Page.

På locket har jag skurit ut en del från Graphic 45´s Masterpiece, blingat med några pärlor och satt fast med brads.


Nyckelhål och gångjärn är grungeboard som är infärgad med distress och lackade med crackle accent.



3 kommentarer:

  1. Ojojojoj vilken underbart snygg ask... men visst har du för fullt hemma hos dig??!!?? Jag kan ställa den hos mig!!=)

    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg ask! jag ser fram emot askkursen du ska ha på torsdag :)
    Anna

    SvaraRadera
  3. Wow, så läckert! Askar är verkligen din grej! :)

    Kram Helén

    SvaraRadera