torsdag 8 april 2010

Älska sushi

Jag har funderat ett tag på att prova att scrappa i A4, jag tycker att det verkar vara en behändig storlek med tanke på förvaringen och för ett tag sen fick jag några papper av Anna på Pyssloteket som var riktiga utmaningar... däribland det här Sushi-pappret som passade perfekt för en A4-layout.



I det här pappret har man ju en del av titeln given, jag har bara gnuggat dit några rubons-bokstäver jag hittade i mina gömmor och fick då titel älska sushi, vilket stämmer in på Ida, jag tror at hon skulle kunna äta sushi när som helst.

Några filtblommor fick stjälkar av sidenband och i mitten av blommorna satte jag små plastberlocker av plast, efter att jag knipsat bort öglan.


Även sjöstjärnan är av plast.

Allt material finns hos Pyssloteket.

1 kommentar:

  1. Vilken tur att jag inte fick det pappret för jag tycker så illa om sushi... Jättefin lösning! Jag gillar vad du gjorde med filtblommorna!

    SvaraRadera