söndag 9 maj 2010

Ditt och datt

För några veckor sen höll jag en liten kurs på Pyssloteket hur jag gör mina resväskor. Jag knåpade då ihop den här väskan.

Spana in den fina "tryckknappen" som jag hittade på Pyssloteket, fin!
Pappret på insidan skrev jag ut från Word på vanligt papper, knycklade lite och distressade en aning för att få rätt finish.

Hittade en tävling hos Kristinas scrapbooking i samma veva som jag fick en beställning på ett 50-årskort, två flugor i en smäll :)







Nu ska jag njuta av långledighet och även om väderprognoserna inte ser något vidare ut för helgen så hoppas jag på lite sol i alla fall :)

5 kommentarer:

  1. Underbara alster!!! Gillar kortet massor!! =)

    Kraaaam

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!

    Superfin väska, måste prova att göra en sån jag oxå! =)

    Nu finns det ett skönt alster i min blogg med "My Life" tema i Ed Hardy stil som ingår i en utmaning jag har nu. Häng på du oxå för det är en fin vinst till vinnande bidrag! ;)

    Ha en skön dag, kramar Ulrica

    SvaraRadera
  3. Oooo!! Den kursen skulle man varit på, för dina väskor är bara såååå läckra!!!

    Kortet är minsann vackert det oxå!

    Kramisar!

    SvaraRadera
  4. vilken söt väska.finns det möjligen schans till en mall som man kan gå efter.om du har lust att visa den
    hälsning Helena

    SvaraRadera
  5. Underbara alster, men jag bara älskar väskan!

    SvaraRadera