tisdag 14 september 2010

Jag lever!

Jag har fått frågan om jag slutat scrappa... (Hur kan du tro det mamma? ; ) )Det har jag inte gjort, däremot har det varit mycket sista tiden så bloggen hamnat lite i skymundan. Förhoppningsvis blir det bättre snart : ) Men så länge kan jag visa två kort som jag inte visat här tidigare.

I samband med kronprinsessbröllopet i somras hade Panduro en tävling som gick ut på att skapa ett bröllopskort. Enda kravet var att man använde sig av speciellt utvalda papper. Jag hade inte turen att vinna men så här blev mitt bidrag.




Jag fick en beställning förra veckan på ett 70-års kort och valde att göra en kuvertvikning (eller vad det heter).

Siffrorna är grungeboard som jag färgat in med distresser och slutligen lade på lite glossy accent.


Idag har jag bloggat på Skaparlustens blogg, så är du nyfiken så kika in där och titta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar