tisdag 6 september 2011

Korsettväska m.m.

Ni har säkert sett dom tidigare, dom söta korsettväskorna... Nu har i alla fall jag gjort min första, mycket pill var det men skoj och jag är nöjd med min första, trots att man ser lite limfläckar ;)








Jag har även knåpat ihop en förvaring för mina tunna dies som inte är magnetiska. Boken har jag vikt av cardstock och dekorerat insidan med mönstrade papper. Sen har jag bara satt dit en remsa med dubbelhäftande tejp så att diesen fäster. Enkelt och smidigt och fyller sin funktion.


7 kommentarer:

  1. Jättesnygg gumman. Och förvaringen var jättefin också. Måste ju prova göra den jag också.

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Den var skitfräck och snygg bra där :-)). Förvaringen var ju smart också!!

    SvaraRadera
  3. Skitfräck och snygg korsettväska och förvaringen för diesen var ju jätte smart och fin :-D
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken jättefin korsett! Har provat att göra en själv förra året. Det blev en men inte så fin som din! :).

    SvaraRadera
  5. Å så mycket fint du gör och ditt korsett är ljuvligt:)

    Önskar dig en trevlig dag och hälsningar från Lilla Pyssel Inger:)

    SvaraRadera
  6. Fina grejer må jag säga! :) Korsettväskan kanske inte är MIN grej, men jag vet exakt vem den skulle passa till! Måste bara göra en sån till julklappen!

    SvaraRadera