onsdag 11 november 2009

Blandad kompott

Askar, askar askar... Det är ju så roligt och kan ju vara bra att ha på lager, eller hur? ; )


Den här veckan bloggar jag på Scrapparazzi och de tre följande bilderna är veckans alster.



Tack ska´ru ha Camilla för att jag fick låna din BIA... Nu måste jag ju köpa en egen ; )

Bellamio har gjort några ramkort så jag var ju tvungen att prova och det kommer jag definitivt göra fler kort med den tekniken - skoj! Det här kortet gjorde jag också för Scrapparazzi för ett par veckor sen.


4 kommentarer:

  1. Alltså du är HELT otrolig!!!!

    Kraaaam

    SvaraRadera
  2. Så mycket fint du fått ihop!

    SvaraRadera
  3. Håller med dig...askar kan man väl aldrig få för många av!? =) Å dina blir ju så fina!
    Pärlor...det är oxå ett lätt beroendeframkallande träsk =) Men roligt det med å varken jag eller dottern lider nån brist på halsband för resten av livet ha haa...Må gott! Kram

    SvaraRadera
  4. WOW!!! Vilka alster du gjort!!! Är alltid så roligt att titta in till dig och inspireras :)

    Ha en go helg, vännen!

    SvaraRadera