måndag 16 november 2009

CC bidrag

I helgen har det varit cybercrop hos House of inspiration. Jag hann med 5 av bidragen.
Det här kortet var till en utamning som gick ut på att använda någon av dom oanvända stämplarna man har ligger...

Den här söta stämpeln i form av en tag fick jag för ett tag sen i MHV.
Passade även på att använda en bakgrundsstämpel som blir använd alldeles för sällan, men nu upptäckte jag hur läcker den blev att embossa :)

Nästa kort gick ut på att lifta något i inspirationsbloggen. Mitt resultat blev det här.

Som vanligt har jag skrapat kanterna, men den här gången hoppade jag över att inca dom.
En annan av utmaningarna gick ut på att skapa ett kort med annorlunda vikning. Den här vikningen har jag provat tidigare och gillar skarpt :)






En annan utmaning var att göra en julklappsetikett..

Sist i det här inlägget kommer den utmaning jag tog tag i först. Utmaningen gick ut på att altra något i vintagestil. Här kom en av anteckningsböckerna jag köpte billigt väl till pass.

Liten närbild på Word Sticks från Tim Holtz *gillar*


2 kommentarer:

  1. Åh, vilka fina alster! Verkligen kanonsnygga!

    Kul att se vad du gjorde med stämpeln från MHV också :)

    Kram Anna

    SvaraRadera